FAQ

Kwaliteit product

Kwaliteit foto en controle pixels

Een uitmuntende kwaliteit is ons stokpaardje!
We laten daarom geen foto’s toe die eigenlijk te zwak zijn. Om dit te garanderen, controleren we alle opgeladen beelden op grootte en kwaliteit. De tool berekent automatisch het maximale formaat waarop je foto geprint mag worden. Ook bij het inzoomen en draaien van foto’s wordt hier rekening mee gehouden.

We leveren kwalitatief hoogstaand drukwerk op High Quality PermaJet InkJet papier van 160 gr./m². Aangezien we geen controle hebben op de instellingen van jouw scherm kunnen beperkte kleurafwijkingen niet uitgesloten worden.

Betaling & privacy

Veilig betalen

Bij betaling op onze website word je doorverwezen naar onze service provider Mollie.
Je kan er veilig betalen met:

  • Bancontact
  • Kredietkaart (Visa & Mastercard)
  • KBC Betaalknop
  • Belfius Pay Button
  • iDEAL
  • SOFORT Banking

Privacy van opgeladen beelden

Afbeeldingen die je hebt opgeladen via je account worden 24 maanden bijgehouden.
Wanneer er beelden worden opgeladen zonder dat er achteraf een account wordt aangemaakt, zullen deze gedurende 1 maand bewaard blijven.

Levering & retour

Verzendkosten

Momenteel leveren we enkel in België en Nederland. Voor de verzending van je pakketje rekenen we €5,45 binnen België en €6,55 voor levering naar Nederland.

Is je bestelling groter dan €70, dan is deze helemaal gratis!

Leveringstermijn

Na het bevestigen van jouw bestelling, ontvang je van ons een orderbevestiging per mail. De prints worden nagekeken en doorgestuurd naar de printer. Eenmaal uitgekomen, is het belangrijk dat ze 24u drogen om een perfecte kwaliteit te garanderen. Eenmaal de prenten droog zijn, gaat onze inlijster, Curd, aan de slag om je prenten in je gekozen fotokaders met zorg in te lijsten. Hierna wordt je bestelling verpakt en verstuurd naar het opgegeven leveringsadres.

Via e-mails van onze verzendpartner DPD, houden we je op de hoogte van het exacte moment van levering. Ben je niet thuis op het moment van levering? Kies dan voor een ander tijdslot of opteer voor ‘neerzettoestemming’ via het DPD-portaal.

Retour

Aangezien Print&Frame op maat gemaakte producten creëert, is ons retour beleid hierop aangepast. Er zijn 2 situaties:

  1. Je bestelling is niet afgehandeld zoals gevraagd (foutieve foto of een verkeerde weergave van je beeld). Geef ons dan een seintje op hello@printandframe.be en we kijken om dit recht te zetten.
  2. Je bent niet langer fan van je zelfontworpen geheel. Spijtig, maar aangezien het om een op maat gemaakt product gaat, kunnen we je product helaas niet terugnemen. Print&Frame biedt de mogelijkheid om je persoonlijke kant-en-klare wanddecoratie te maken. Je kiest zelf je mooiste foto’s en positioneert deze volgens je voorkeur in je gewenste fotokader. Het resultaat is een uniek product ontworpen volgens jouw specificaties. Dit kan niet geretourneerd worden.

Heb je een ander probleem? Contacteer ons dan via hello@printandframe.be. We zijn steeds beschikbaar om samen een passende oplossing te zoeken.

Help! Mijn fotokader is gebroken tijdens het transport.

We doen ons uiterste best om je fotokader zo stevig mogelijk in te pakken. Helaas kan een bumpy road steeds roet in het eten gooien. Mocht dat zo zijn, stuur ons dan binnen de 14 dagen na levering een mailtje op hello@printandframe.be met:

  • Jouw bestelnummer
  • De referentie en het formaat van de fotokader (indien meerdere producten besteld)
  • Een foto van je gebroken fotokader.

We sturen je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar op.